A kkv-marketingeszköztár 2016/2017
50+ elengedhetetlen kkv-marketingeszköz, ami nélkülözhetetlen a marketingsikerekhez
Végre! Egy kiadvány, amely pótolja a legtöbb hazai kis- és középvállalkozás hiányosságát, és megismerteti a marketing-döntéshozókat azokkal a marketingeszközökkel, amelyeket akár azonnal hadrendbe állíthatnak a nagyobb hatékonyság, a több ügyfél, a gyorsabb növekedés és a valódi márkaépítés érdekében.

Gondolta volna, hogy az átlag, unalmasan kommunikáló cégek legfeljebb fél tucat marketingeszközt használnak aktívan?

Topmarketinghez a legújabb, leghatékonyabb, legbeváltabb marketingeszközök ismerete szükséges! Ez a ~130 oldalas, Magyarországon egyedülálló kiadvány laikusoknak is érthetően összefoglalja, minden szempontból értékeli, osztályozza és rangsorolja a kkv-marketingeszközöket.

Töltse le, olvassa, tanulmányozza és építsen be új marketingeszközöket a vállalkozása kommunikációjába, folyamataiba, életébe - akár már holnaptól!

~130 oldalas PDF - Ingyenes és az is marad!
Örök frissítési garancia: Ha változik, értesítjük!
A legelső, legterjedelmesebb kkv-marketingeszközökkel foglalkozó kiadvány Magyarországon.
Megbízható és ajánlott marketingkivitelezők a kiadványban.
Extra tartalom: Toplisták és interjúk, sikeres KKV-cégvezetőkkel.
Azonnal letölthető, 15 másodpercen belül megkapja.
Töltse le MOST a Kkv-marketingeszköztár 2016/2017 évkönyvet!





Elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot.


A főtámogató
A MiniCRM kiváló ügyfélkezelési megoldás mindazoknak, akik egy könnyen kezelhető, bárhonnan elérhető, mégis sokrétű megoldást szeretnének – legyen szó kis- és középvállalkozásról vagy nagyvállalatról. Míg az előbbieknek komplex, integrált megoldást nyújt, addig a nagyvállalatok esetében a salescsapatnak a leadek kezeléséhez nélkülözhetetlen. Olyan komplex megoldás, amelynek bevezetése és működésének elsajátítása nem tart hónapokig, költséghatékony és nem csak a teendőkezelésben nyújt segítséget, az automatizálható értékesítési folyamatok mellett marketing- és ügyfélszolgálati támogatást nyújt, biztosítja a számlázást.

A MiniCRM rendszerezi ügyfeleit, üzleti partnereit, a velük kapcsolatos teendőket és a teljes ügyféltörténetet. Munkafolyamatokat építhet arra, hogyan kezeljék munkatársai az új értékesítési lehetőségeket, a vevőket és az ügyfélszolgálati bejelentéseket. A naptár- és e-mail integrációk minden egyes kollégának értékes munkaórákat spórolnak mindennap.

A MiniCRM-et több mint 600 vállalkozás használja a régiónkban, 7 nyelven érhető el. 2014-ben a Deutsche Telekom legjobb üzleti alkalmazás versenyét megnyerte a termék mind Magyarországon, mind nemzetközi kategóriában.
A szerkesztőről
kép
Miklovicz Norbert, kkv-marketingstratéga. A Marketing112 alapító tanácsadója. Magyarország egyik legismertebb kis- és középvállalati szakértője.

Cégének fő profilja a marketingtervezés, marketingstratégiák megalkotása. Norbert könyve (Meggyőzés, befolyásolás, megnyerés - az üzleti életben) "bestseller" a kkv-cégvezetők körében, tréningjeik telt házzal futnak. Norbert ezenkívül alapító főszervezője Magyarország egyik legnagyobb (1000+ cégvezető, 40+ kiállító) marketing- és üzleti konferenciájának, a Magyar Marketing Fesztiválnak (Következő: 2017.01.26). Folyamatos előadója hazai konferenciáknak és a szakmai sajtó is rendszeresen kéri ki a véleményét különböző témákban.

Szakmai tapasztalata 12+ év, munkája során 100+ ügyféllel lépett kapcsolatba és több 100 millió Ft marketing- és reklámköltés ment át a keze alatt.